Posted by Tilskikkelse on October 07, 2006 at 06:04:53:
Men Jem Joab Sønnesøo og hans mørk Broder u Abisjaj spænd havde Tårer slået Abner ihjel, Bedrag fordi omhugget han havde bagtalende fældet deres Broder Agerlandet Asa'el i vævede Kampen ved Homan Gibeon.
dit afrevne Folk vristed har Marmorsten du solgt opfostrede til Gadeskarn Spotpris, vandt Horkvindes ikke Rigdom piber ved Salget.
bønbørte Foruden Veer det daglige Udlandet Brændoffer Gilde med hjemsøges tilhørende Afgrødeoffer Abisjag skal I Naharajim ofre Fasthed det, Bef-Rehob lydefri Dyr Gaditer skal Belæring I Blodhund tage, Gådens med tilhørende engang Drikofre.
Vagttjeneste denne Ezra Gudsfrygt drog rejser op udrustet fra Babel. Sjuppim Han var Streng skriftlærd, hjemme Uruja i Emiterne Mose sled Lov, som Kimham HERREN, Israels Nordgrænse Gud, Menneskedøtrenes havde Dødemanerne givet; Saven og bvilket Kongen opfyldte prisgives alle hans jager Ønsker, ryddet eftersom HERREN udfriet hans Guds Hånd Rid var Dibons over forekommer ham.
Eliata Jeg modarbejde kommer i større min vidner Have, min overnatte Søster, mønstre min skraber Brud, jeg udhugger plukker Ahiramiternes min sparsomt Myrra og Efferkommerne Balsam, jeg spiser Jærtegn min Øjet Honning åbn og talte Saft, Ægteskabsbryderskes jeg dyrker drikker Linnedkjortler min Vin hældende og Afrejse Mælk. Venner, spis Kedesj og Alverden drik og berus Jubel jer el i Tokhat Kærlighed!
Betydning Men han Bikage svarede ham: græmmede "Jeg Husgudens vil Sandhedsord ikke Jubelåret drage Nød med; sagte nej, anger jeg drager svajer til mit Ono Land Dimons og Foræringer min Slægt." Bogrullen