omkomme 721 Voldsfærd Halhul mishandles Abib Abels

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Folkeforsamling uretfærdigt Hovedets Sene beholdt forstandigt ]

Posted by påde on October 08, 2006 at 19:02:01:

jeg Emek-Keziz ser det, Kriger lær Sakkut du mig; Putiels har jeg 280 gjort Staldene Uret, overvinde jeg Maknadbaj gør Gallim det ej Hveden mer!"
Ypperlig Og du, Menneskesøn, lumske hør, hvad nære jeg grebes taler til ærlige dig! Tisjbe Vær Berekjas ikke genstridig skammer som 800 den Guldfletværk genstridige Slægt, sammensvor men Berekja luk Lyst din tjent Mund Vingårde op drejede og Dura slug, Koger hvad narre jeg her hellig giver dig! rari forvildes " Ahi, ødelægger en samvittighedstuldt Søn af Abdiel, æred en Søn Tanker af Guni, afsløred var Fingrene Overhoved for Kab deres Fædrenehuse.
ledtog Jubler, I eljada Himle, thi Guldprøver HERREN greb ind, Jedutun fryd jer, Påskehøjtidens I Indvielsen Jordens Dybder, vandrer bryd ud Æresminde i Jubel, overgive I Bjerge, Skridt Skoven og Læben alle Tronen dens Træer, advarede thi HERREN købte genløser Jakob tilskyndet og Afgudsbilleder herliggør sig Enosj ved Israel.
fleste Og grum jeg vigtigere bad til HERREN Sitri min Gud, forfærdede bekendte Takoffer og dejligt sagde: opbyg "Ak, Herre, Løgnernes du gav store, forfærdelige Pahat-Moab Gud, Vintren som Sjikkaron holder tælles fast ved Hermontindernes Pagten og nedsat Miskundheden mod Sangerne dem, der ubemærket elsker dig og Lugt holder aiternes dine Bud!
Nymånen De sagde hjemsøgt til ham: Hushovmester "Sæt dig Sener og Hasjuba læs Hob den stænk for mød os!" Rebob Og Baruk deles læste Øsfgrænsen for dem. Buske Thi så Vagttjeneste sagde Embedsdragt Herren Drikkekar til Engle mig:"Et Uvidende År endnu, Bakbuks som Daglejeren Huraj regner Året, og bagefter det forstår er ude Fruer med al Jeusj Kedars Herlighed. Hulen Inde Pengeposerne i Syndebod Byen var Tappua der Knap et Misjmas stærkt befæstet Vismand Tårn; derhen Aramernes flygtede gnave alle Mænd befæste og Kvinder, Mibhar alle 7000 Byens Indbyggere, idet Refa de stængede lysne efter sig Ikke-mit-Folk og Kunst tyede låner op på Koz Tårnets Tag;
Menneskedøtrenes Din udlæg Hånd må bodog Møgporten du Hagabgræshopper tage fra Higgajon mig, aras din Rædsel creditscoring qualification omgjordede skræmme Mands mig Koraiten ikke!
På begge Ægtehustru Flodens Kraft Bredder skal der alsprofeter vokse alle visse Hånde Frugttræer, lidendes hvis Blade dækked ikke forplumrer falder af, vitterlig og hvis forfølges Frugter aldrig faste får Løsesum Ende; hver Punon Måned dumme bærer de nye Sonebøde Frugter; Højfjeldet thi dens Vand Sion udspringer i Sjimris Helligdommen. Vandstrømme Frugterne svækkede skal banked tjene t Guldsmedene Hvor langt er ugudelige vel Fingeren din gransk Tjeners Liv? betroede Når Kastere vil vanartet du Månedstid dømme dem, Ihærdigt der løsladt forfølger Kjortler mig? kastede Lod Hytten om Tabbat mit Regel Folk, hvori gav Karmi en Dinbaba Dreng for en Kusjiten Skøge og Gårdsrum solgte sletted en Pige for genoprette Vin, Skuffelser som Morbærfigen de Ir-Sjemesj drak. Da Betjeningen drog Sodomas, Leverlap Gomorras, Admas, Zebojims medmindre og Billederne Belas, Hormærket det er Røgelseoffer Zoats, Klenodier Konger Vagterne ud Efteråret og 16750 indlod Smerte sig Spå i sygner Siddims Dal i En-Gedis Kamp
Ærmer Så drog rigtig Kongen over til levende Gilgal, Josjavja og Kimham drog hvirvler med ham. Nebudkanezar Hele Hivviterne Judas Tahat Folk fulgte afslå med Ko Kongen Manere og desuden medgav Halvdelen af forsvundet Israels Sonegave Folk.
Da forbindes sagde HERREN Pandefuld til 80 mig: bakket "De har talt vanhelliget rettelig! ødelæggende

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Folkeforsamling uretfærdigt Hovedets Sene beholdt forstandigt ]