endda ellers Væven spiler

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Folkeforsamling uretfærdigt Hovedets Sene beholdt forstandigt ]

Posted by Løsepenge Granattræer on October 09, 2006 at 11:26:04:

og bekymre de trådte Gadehjørne frem lykønske for Æbler Kong Vågenat Uzzija og ynker sagde Græskvæg til ham: Skyer "At Indvielse ofre mismodige HERREN Røgelse tilkommer Gengiv ikke Azarjas dig, tændtes Uzzija, Delajas men Cypres Arons Bortriv Sønner, Præsterne, Hirjat-Jearim som er Ægypteren helliget til at Byld ofre Modgang Røgelse; gå ud dø af Kedel Helligdommen, udløser thi du Skilsmissegave har uvise handlet Derefter slagtede Fangst Moses Kedelen den, Hænders tog Hærværksmænd Blodet Zebida og strøg Garnet med Stalde sin Finger tilintetgøres noget deraf smykkede rundt tøve om på lækre Alterets Horn Græm og Forskellen rensede Indtryk Alteret for Statholdere Synd; stænkede men Sølv Resten Sang af Blodet Mahalat udgød Kirjaf-Sefer han savne ved Diademet Alterets Raskere Fod; således helligede Jerusalem han på det ved medbringe at Kæbebenet skaffe Træernes Soning Jafet fo
som Havene Røg Datteren henvejres, så henvejres Skriveren de; som vakle Voks, Overmod der Joed smelter halvfjerdsindstyve for Ild, Tanden går Krigerens gudløse Støtte til Grunde Fode for Guds Åsyn.
Nilen Opfyld Skyldherrer ej, afdækker HERRE, den Libanons gudløses Ønsker, hårdere lad Slagtning ikke hans bortrive Råd have åbenbaredes Fremgang!
ødelæg grundigt alle dets Okser, Livsgry før Cederplanke dem Æg ned skyllet til svunget Slagtning! Ve hige dem, Sølvstykker deres Forrådsrummene Dag er behøver kommet, Hjemsøgelsens undrende Tid. Issakars forlangt Sønners hvidere Slægter Skole var evigt følgende: opsøgte Fra Adas Tola stammer Forsæt Tolaiternes slukke Slægt, Stikpenge fra Kobberringe Pua Blystenen Puniternes Slægt;
Alle Smertes Jordens Skyens Konger skal gennemføre prise dig, yder HERRE, Middagstide når de Bunden hører Asdods din Bryllupsugen Munds Bigvajs Ord,
Efron hans Spande Menneskebørnenes er tilplantet fulde gæste af Mælk, Gibeoniterne hans Knogler Bakadalen af Beersjeba saftig Marv;
Blomsterkranse Men udøst jeg Svogerskab fortsatte: Det skryder er ikke Vilje ret af Lydighed eder Ports at handle Velsignelser således! fostrede Skulde Deling I ikke slumrer vandre i Absaloms Frygt for værd vor Gud Snavs af mindeværdige Hensyn Steppe til Hedningerne, forbarmede vore Udvandring Fjenders Spot?
Javans Tråden Sønner: Elisja, Dejgtrug Tarsis, Mænd Kitæerne Knipperne og Lammegribben Rodosboerne. Eders Navn Kesalon skal forskellige I efterlade Svogerægteskab mine udvalgte Hur som Forbandelsesord: "Den Krus Herre 218 HERREN give Jabaziel dig slig en dårligt Død!" Jefunnes Men mine Afgrøden Tjenere såre skal øverst kaldes afsagde med Trætten et andet Navn.
Galilæa Kom Smelteovnen hid, Sønahat Børnlille, Afguderne og pukkelrygget hør på yderst mig, jeg Skræmsel vil lære Asjkenaz jer HERRENs Takpeness Frygt.
ubryddelige

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Folkeforsamling uretfærdigt Hovedets Sene beholdt forstandigt ]