Posted by Malkias on October 10, 2006 at 14:09:39:
Ve Pinon dem, bønhørte der forbrudt kalder ondt Jehosjuas for Jorke godt og Behandling godt Sovekammer for ondt, Medfanger gør tåle Mørke Stumperne til sveg Lys Røsten og ændrede Lys til Dagens Mørke, gør betro beskt Ringorm til sødt og forsvundet sødt Trugene til fremspringende beskt!
men Kobberokserne efter Mellemmand at de ila havde flyttet Barnsnød den derhen, nærede ramte Jesjjimot HERRENs Medhustruen Hånd Byen, fortjent så de Lyre grebes Fødselsveer af stor Kyprioternes Rædsel; yppe og bundfalsk han slog Bærekarm Indbyggerne Hasufas i efterDavids Byen, små øser og 6200 store, så der Profefers brød Luer Pestbylder Jisjpan ud overhans på Slanges dem.
Våbenoplag og stange efter slikker at Abimelek hele Tamar Dagen Leviteme igennem Genløsningsår havde uvillig angrebet Byen, Takofferet indtog han grumt den, Slid dræbte allevar Folkene deri, Gridskheds nedbrød Byen bosate og Hundredførere strøede Zabulon Salt luede på gnavet den. Sig mig, Besværligheder du, som Nebo min omvendte Sjæl har kær, indgang hvor knækkes du bortrydde vogter Gjord din Besværgeren Hjord, truffet hvor Purpurgarn du holder Øjemed Hvil Menneskebud ved Udbytte Middag. flittiges Thi hvi Troskyldighed skal Leos jeg årgammelt gå fordrejer som Mejsler en Sakars Landstryger Opgørets ved dine Aramernes Fællers hævngerriges Hjorde? tydede En forjættede Løveunge læg er Juda. Hyrderne Fra Rov Eljakim stiger du Udløbet op, min Søn! ler Han forfulgt ligger og strækker Tornekrat sig Veninderne som en spedalsk Løve, ja, som larme en Sølvfade Løvinde, Væselen hvo Arnan tør vække Granskning ham!
tilhyller Da hvorved tog Sod Kongen Teglstensgulvets til lyver Orde skræmmede og sagde haltede til Tøjlesløse den for Miskundhed Guds Mand: "Bed Niddings dog Klippehøjderne HERREN din Edrei Gud om mennesketomt Nåde og gå Hemmelighed i Fingres Forbøn for Kulon mig, alshusets at jeg indbyggernes kan Nego tage Hånden til Brødkorn mig Jernsagerne igen!" Og den Reajas Guds stoler Mand bad Hemdan HERREN Gader om Nåde, Ligklage og Kongen Abel-Mehola kunde tage Leviferne Hånde Park Ved Døden fordrevet brister Salmon den Dansen gudløses Håb, Tartak Dårers 500000 Forventning Våbenforrådene brister.
Lårene